Contact information
Follow us
Online Tržište

Šta je istraživanje tržišta?

To je proces prikupljanja i analiziranja informacija o tržištu, proizvodu ili usluzi, koje će se ponuditi za prodaju, kao i o potencijalnim kupcima proizvoda ili usluge.

Strategija je jednostavna, našim alatima i tehnikama ćemo sa lakoćom istražiti sve aspekte tržišta.

Cilj istraživanaj tržišta je pobeda konkurencije.

Možete očekivati najviše standarde profesionalizma, korisničke usluge i sposobnosti da zahteve obavimo u dogovorenom roku.

Zatraži ponudu paketa

    Osvoji Tržište

    Istraživanje Tržišta

    Putem online alata i naših tehnika ćemo sa lakoćom i dobrom preciznošću analizirati potencijal tržišta, takođe ćemo izdvojiti i prepoznati potencijal publike.

    Istrazivanje trzista
    prvi korak

    Istraživanje tržišta online

    Istraživanje online tržišta predstavlja analizu i istraživanje ključnih reči i fraza za delatnost vašeg poslovanja. To su fraze i reči putem kojih vas klijenti pronalaze na Guglu. Analizom se utvrđuje prosečna mesečna tražnja istih, u proteklih 12 meseci, a takođe se uzimaju u obzir i sezonske oscilacije potražnje.

    SEO analitika
    drugi korak

    Problemi i ciljevi

    Bitan korak u sprovođenju dobrog istraživanja je definisanje svih problema i ciljeva. Pitanje koje sami sebi postavljamo je “Šta želimo postići?” Kada to shvatimo, onda radimo na rešavanju problema i kreiranju cilja. Zatim moramo istražiti ponašanje potrošača, kako bi uključili širi krug ljudi u temu kojom se bavimo i uspešno savladali konkurenciju.

    Analiza
    treći korak

    Analiza konkurencije

    Kada pokrijemo sve bitne faktore iz prethodnih tekstova, prelazimo na analizu konkurencije. Naime, zbog same prirode digitalnog okruženja, online konkurencija se razlikuje od konkurencije u fizičkom svetu. Na internetu se za prvo mesto na Guglu borite sa raznim sajtovima, blogovima i portalima, stoga se na analizu online konkurencije mora posebno obratiti pažnja.

    Targetiranje
    četvrti korak

    Personalno targetiranje

    Identifikovanjem detaljnih profila ličnosti online potrošača i tržišnih segmenata možemo da kreiramo veoma detaljan plan preporuka. Ovo može da ima krucijalan uticaj na dizajn vašeg web sajta, kao i na njegovu funkcionalnost.

    Nešto iz Portfolia

    Istaknuti Projekti

    Želite uspešan projekat?

    Hajde da radimo zajedno!

    Razgovarajmo
    • right image
    • Left Image